Neden?

Bir blog oluşturunca kitleler seni takip eder san(r)ısıyla değil, sadece kendime kendimi hatırlatmak amacıyla yazılacak bundan sonra burada paylaştıklarım.
Bir gün oğlum okursa ve bazı yazılanlar onu gülümsetir veya soru sormasına yol açarsa ne güzel. Ötesinde bir hedef yok.
Biliyorum, bir çok insan çok ciddiye alıyor paylaştıklarını. Ben maalesef o kategoriye girmiyorum. Sonuçta saklanacak veya saklayacak bir yaşam sürdürmüyorum.  Ayrıca günlük tutamayacak kadar üşengeç ve düzensizim. Bunun dışında, son 2 yılda 4 kere ev değiştirdik ve bazı sağa sola yazdıklarımı kaybettim. Aralarında mutlaka, hatırlamaktan mutlu olacaklarım vardı(r).
İlk başta, ilk aşkım ilk heyecan tadında bayağı bir şeyler yazarım. Sonrasına da bakarız...
Neyse, hadi bakalım...

Yorumlar

  1. kaybettiğin yazılar olabilir ama şiirler asla! seni seviyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GODOŞU BEKLERKEN

ÖZLEMEK

Muallakta Kalan Tıp Terimleri Sözlüğü (Açıklamalı)